Suport tehnic gratuit prin email

Se oferă pe toată perioada de utilizare a sistemului de pontaj.

Înainte de orice solicitare pentru suport tehnic, asigurați-vă că utilizați cea mai recentă versiune a programului.

Trimiteți întrebările sau descrierile problemelor pe care le întâmpinați apăsând butonul Suport din colțul dreapta-jos al paginii.

Alternativ, puteți trimite solicitările de suport și prin email, la adresa: suport@pontaje.ro

Instruire tehnică gratuită, telefonică și online cu TeamViewer, pentru punerea în funcțiune a sistemului de pontaj

Instruirea tehnică telefonică și online cu TeamViewer vă este utilă dacă doriți o implementare mai rapidă a sistemului de pontaj. Puteți astfel să beneficiați de experiența de implementare și cunoștințele tehnice ale unui specialist care să vă îndrume pas cu pas în punerea în funcțiune, configurarea și utilizarea sistemului.

Acest serviciu îl puteți solicita gratuit o singură dată, într-un interval de maximum 30 de zile de la achiziția sistemului de pontaj și vă este oferit în baza unei programări prealabile. Cererea se trimite apăsând butonul Suport din colțul dreapta-jos al paginii.

Alternativ, puteți trimite cererea și prin email, la adresa: suport@pontaje.ro

Suport tehnic comercial, telefonic și online prin TeamViewer

Programul pentru pontaj și control acces BIO-matrix MICRO se livrează cu manuale de instalare și utilizare în Limba Română. Studiind manualele nu veți avea nevoie să apelați la serviciile de suport pentru instalarea și utilizarea programului.

Pot exista însă și situații în care vă doriți serviciile noastre de suport, precum:

  • Recuperarea bazei de date de pe un calculator al cărui sistem de operare nu mai este funcțional, urmare a efectelor unui virus informatic sau a defectării calculatorului

  • Instruirea unui nou angajat, în cazul în care este necesar să întocmiți pontajul pentru plata salariilor iar noul angajat nu are suficient timp să studieze manualele și să se inițieze în utilizarea programului

  • În situații urgente, când personalul specializat IT al firmei dumneavoastră nu este disponibil în timp util pentru a vă ajuta

  • Când doriți să apelați la serviciile noastre de suport tehnic pentru aspecte ce țin de administrarea calculatoarelor sau a rețelei de calculatoare din firma dumneavoastră.

  • Când nu doriți să apelați la serviciile de suport tehnic gratuit prin email.

În astfel de cazuri, prețul serviciului de suport telefonic și online cu TeamViewer este de 35 Euro + TVA / solicitare.

Cererile pentru suport tehnic comercial se trimit apăsând butonul Suport din colțul dreapta-jos al paginii sau prin email la adresa suport@pontaje.ro.

Pentru situații urgente ne puteți contacta și telefonic, la numerele: 021.528.0776 și 0729.971.209.