Centrala poate să primească sms-uri de la orice tip de telefon, inclusiv telefoane doar cu taste.
La primirea unui sms, centrala detectează numărul de telefon de unde vine apelul și caută în baza de date un angajat cu acel număr de telefon.
Dacă va găsi pe cineva, va memora pontarea pentru respectivul angajat și va trimite angajatului un sms de confirmare.
Acest mod de pontare permite angajatului ca, simultan cu pontarea, să trimită și un mesaj asociat pontării, pe care angajatul îl consideră important.
De exemplu, angajatul poate justifica o întârziere cu un mesaj de genul 'S-a defectat masina' sau 'Sunt la medic', poate justifica o pontare târzie care
poate conduce la ore suplimentare cu un mesaj de genul 'Am stat la client până am terminat lucrarea' sau poate trimite orice alt mesaj relevant pentru calculul
orelor de prezență.
Mesajele trimise de angajat vor face ca procesul de aprobare pentru orele suplimentare, absențe motivate etc, să fie mult mai ușor si perfect justificat.